maanantai 2. toukokuuta 2011

holiday

Hupsan, olen taas pitänyt kiitettävän tauon bloggailusta. Musta on tuntunu vaan oudolta kirjoittaa, kun ei ole tapahtunut oikein mitään. Tai sitten on tapahtunut, mutta mulla ei ole ollut halua tai kiinnostusta kirjottaa siitä.. Anteeksi!

Pääsiäinen tuli ja meni - pidin kivaa kavereiden kanssa! Mitäs sitä juotiin ja pidettiin hauskaa, nautin kyllä pääsiäisestä oikein kunnolla, virkisti. Eksyttiin Erikan kanssa Suvelaan yöllä ja päädyttiin viimeisellä bussilla lopulta meille - puolikuolleina.
Vappukin oli ja meni, sillonkin tuli juotua pikkasen liikaa. Löysin kuitenkin kotiin nukahtamatta bussiin. Olin myös Salossa ja noin.

Eipä mulla sen kummempaa kerrottavaa ole, mun elämä menee vähän miten menee. Voisin panostaa tähän bloggaamiseen taas. Mutta painelen tästä nukkumaan! Tässä teille vielä kaksi kuvaa.. pääsiäiseltä!



Öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti